Sami v moři konkurence
Audiokniha
Při nelehké plavbě v moři konkurence se vám mohou hodit znalosti o správném přemýšlení na cestě za úspěchem Číst víc
Při nelehké plavbě v moři konkurence se vám mohou hodit znalosti o správném přemýšlení na cestě za úspěchem Číst víc
Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!
Pod značkou BizBooks publikujeme knihy, které se zabývají aktuálními tématy a novými trendy v oblasti osobního a kariérního růstu, financí, byznysu a ekonomie. Knihy s touto tematikou jsme začali vydávat v druhé polovině devadesátých let pod hlavičkou bývalého Computer Pressu, samotná značka BizBooks vznikla v roce 2012. Snažíme se vám přinášet inspirativní i prakticky zaměřené knihy světových nebo předních českých autorů a jsme rádi, když se dozvídáme, že vám určitý titul pomohl nastartovat pozitivní životní změnu, byznys nebo třeba jen potvrdit to, že jdete správnou cestou.
„Kdo by miloval dokonalost? Ne, láska vyžaduje starostlivost. A starostlivost potřebuje nacházet na milovaném člověku chyby, touží po zranitelnosti a křehkosti. Láska chce léčit. A léčit dokonalost není třeba. Dokonalé nelze milovat, pouze zbožňovat.“